چسب صنعتی

چسب ژلاتین (حیوانی)

در گذشته از روده و ضایعات گاو ماده ای بنام سریشوم تولید می شد ،که از چسبندگی بالا بر روی کاغذ و مقوا برخوردار بود ولی به علت  غیر بهداشتی بودن  و بوی بد و زمان خشک شدن طولانی، مشکلات زیادی برای مصرف کننده  ایجاد می کرد  . همکاران ما در خارج از کشور با استفاده از استخوان گاو و ماهی این تکنولوژی را تکمیل کرده و انواع چسبهای لمینت کاغذ  و لیبل را تولید کردنداین نوع چسبها انحصاری و مخصوص کمپانی هایی مانند هنکل بود.

شرکت دوام  بعد از تحقیقات طولانی به روش ساخت  این  نوع چسب ها با ماده اولیه ی  پودر ژلاتین که در مصارف شیرینی سازی ،مهر سازی و… استفاده می شد ولی  قیمت تمام شده آن جهت مصارف چسب سازی  بسیار بالا و مقرون به صرفه نبود دست یافت. سرانجام  با تحقیقات فراوان با استفاده از فرمولی متفاوت این فراورده را در ایران به دست متخصصین ایرانی با کیفیت بسیار بالا وبهداشتی تولید کردیم. این محصول برای دستگاههای جلد سازی اتوماتیک ، لیبل زنی اتو ماتیک، ظرفهایppو ظروف مشابه با دستگاههای اتوماتیک ،بسیار مناسب می باشد .

از خصوصیات این چسب های ژلاتینی : سرعت خشک شدن بسیار بالا ، ( در عین گرما ذوب بودن ) قابلیت حل در آب را دارد،و روی این قبیل اجسام مانند: کاغذ ، پلاستیک وچوب ازچسبندگی زیادی برخوردار می باشد.

جهت اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *