نحوه استفاده از چسب آکریلیک

نحوه استفاده از چسب اکریلیک

روند چسباندن اکریلیک کمی متفاوت از روند چسباندن سایر مواد مانند کاغذ یا چوب با هم است. چسب آکریلیک به جای اینکه به عنوان یک چسب ساده کار کند ، یک واکنش شیمیایی ایجاد می کند که از لحاظ جسمی پلاستیک را می چسباند یا به آن جوش می دهد.

انتخاب یک محیط کار بهینه

برای کار کردن با چسب آکریلیک ، باید ابتدا محیطی با تهویه مناسب انتخاب کنید. به عنوان مثال ، کار کردن در فضای باز یا در یک اتاق با بیش از یک پنجره.

اقدامات احتیاطی مناسب را رعایت کنید

اقدامات احتیاطی مناسب را رعایت کنید

چسب آکریلیک دارای بوی بسیار قوی میباشد و هم چنین هنگام کار با آن بخارات مضری از آن خارج میشود که وارد شدن آنها به چشم و یا ریه های ما ، ممکن است مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.پس برای کار کردن با این نوع چسب باید از عینک ایمنی ، دستکش و ماسک صورت استفاده کرد.

سطح کار خود را انتخاب کنید

اگر شما قصد دارید در یک اتاق کار ، یک گاراژ یا حتی آشپزخانه خود چسب بزنید ، ابتدا باید مطمئن شوید که مساحت مورد استفاده شما با چسب اکریلیک سازگار باشد. چسب اکریلیک برای سطوح فلزی و یا چوب مناسب است و برای سطوح شیشه ای و یا کاغذی انتخاب مناسبی نیست.

جهت اطلاع از قیمت چسب وکیوم روی لینک کلیک کنید.

چسب آکریلیک خود را آماده کنید

پس از آماده سازی سطح مورد نظر ، باید چسب را آماده کرد. این چسب ، برای استفاده ، باید همراه با بطری و سوزن اپلیکاتور مخصوص به خود باشد. بطری اپلیکاتور را از طریق قیف پر کنید ، تا اینکه بطری تقریبا 75٪ پر شود. پس از پر کردن ، بطری را به آرامی فشار دهید تا مقداری از هوا درون آن خارج شود.

چسب آکریلیک خود را آماده کنید

تکه های اکریلیک را به همان صورت که می خواهید بچسبانید ، قرار دهید. پس از تنظیم ، از دستان یا گیره خود برای نگه داشتن بخش ها استفاده کنید. همیشه قبل از استفاده از چسب ، مطمئن شوید که قطعات متناسب باشند.حال وقت آن رسیده است که چسب را روی سطوح بریزید.برای این منظور بطری را وارونه کنید و سوزن را بالای لبه ای قرار دهید که دو قطعه آکریلیک در آن قرار دارد. وقتی در امتداد لبه های پیوسته حرکت می کنید ، بطری را با فشار ملایم فشار دهید. چسب آکریلیک باید بین لبه های پیوست شده قرار بگیرد و هرگونه درز یا فاصله را در هنگام حرکت پر کند. سعی کنید بطری را به آرامی فشار دهید و بدون توقف آن را حرکت دهید ، این کار باعث می شود که چسب بیش از حد روی سطح ریخته نشود.زمان چسب زدن ، اجازه ندهید چسب اکریلیک هر قطعه اکریلیکی را که نمی خواهید چسب زده شود لمس کند. چسب اکریلیک به طور دائمی به هر سطحی که لمس کند آسیب می رساند.

اجازه دهید چسب آکریلیک تنظیم شود

چسب اکریلیک

تنظیم اولیه ، چسب اکریلیک حدود 10-15 دقیقه طول می کشد. در این مدت می توانید از دستان یا گیره برای نگه داشتن لبه ها استفاده کنید. پس از ایمن شدن ، 24-48 ساعت طول میکشد که سطوح کاملا به هم بچسبند.

چسب آکریلیک یکی از محصولات تولیدی شرکت دوامسازان است. این شرکت تولید کننده انواع چسب صنعتی از جمله چسب وکیوم ، چسب پست فرم ، چسب ژلاتینی و چسب سلفون کشی ، مورد استفاده در صنایع مختلف میباشد.جهت ارتباط با این شرکت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *