چسب صنعتی

چسب پست فرم

در ابتدا از چسب ، بیشتر برای چسباندن قطعات چوبی و یا اشیای کاغذی استفاده میشد.اما در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی چسب های گوناگون با کیفیت چسبندگی بسیار بالایی وارد بازار شده اند که علاوه بر قطعات چوبی و کاغذی برای اتصال قطعات فلزی ، پلاستیکی ، کائوچویی و … نیز به کار میروند.

چسب پست فرمینگ نوعی از چسب است که در صنایع ساختمانی بیشترین کاربرد را دارد.از این نوع چسب جهت چسباندن روکش HPL روی صفحات ام دی اف و نئوپان ، توسط دستگاه های پست فرمینگ ، استفاده میشود.

از ویژگی های این نوع چسب میتوان به مقاومت حرارتی زیاد ، قدرت چسبندگی بالا و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و آب اشاره نمود.

چسب پست فرمینگ یکی از محصولات تولیدی شرکت دوامسازان است.این شرکت تولید کننده انواع چسب صنعتی از جمله چسب وکیوم ، چسب پست فرم ، چسب ژلاتینی و چسب سلفون کشی ، مورد استفاده در صنایع مختلف میباشد.

چسب وکیوم و چسب پست فرم از مهمترین چسب های مورد استفاده در صنعت چوب و ام دی اف میباشند و چسب سلفون و چسب ژلاتینی ، بیشتر در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند.

جهت اطلاع از قیمت چسب وکیوم کلیک کنید.

تمام محصولات تولیدی این مجموعه از کیفیت و چسبندگی و مقاومت خوبی برخوردار بوده و نسبت به محصولات مشابه خارجی از کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نیز برخوردار است.

شما عزیزان جهت خرید انواع چسب صنعتی میتوانید با شماره های درج شده در همین سایت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

چسب پست فرمینگ lp1000 برای تمامی دستگاههای پیشرفته پست فرم که به دستگاه چسب سرخود معروف هستند ، در شرکت دوام تولید شده است.این شرکت دومین تولیدگر می باشد که در دنیا توانسته است چسب پست فرمینگ اتوماتیک را با برند lp1000 تولید وبه بازار عرضه  کند که کیفیت آن را شرکت تضمین می کند .

از خصوصیات این چسب : قیمت مناسب نسبت به نوع مشابه ، قدرت چسبندگی بالا که پیوند مولکولی چوب و Hpl را در بردارد و سهولت در تمیز کردن دستگاه با آب

و یکبار دیگر دوام سازان ثابت کرد که ایرانی می تواند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *