چسب کفپوش

آهار موکت ژلاتین 608 دوام

این آهار به قیمت مناسب می باشد که قابلیت حل در نشاسته پخت شده را دارد و می توان دو برابر از آهار وینل استاتی به آن نشاسته اضافه کرد . چسبندگی بالا وسرعت خشک شدن سریع از خصوصیات این محصول می باشد .

شرکت چسب دوام سازان کیفیت چسب آهار تولید شده توسط این مجموعه را تضمین کرده و ضمن ارائه این نوع چسب با قیمت مناسب ، این محصول را با برچسب دوام سازان روانه بازار کرده تا شما مصرف کننده گرامی بتوانید چسب آهار ( چسب موکت ) را با برچسب دوام سازان خریداری کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده نمائید .

قیمت مناسب چسب آهار نسبت به کیفیت بالای آن ، باعث شده این محصول جایگاه ویژه ای نزد مصرف کنندگان این چسب پیدا کند . شرکت چسب دوام سازان چسب آهار تولید شده توسط این شرکت را به مصرف کنندگانی که به دنبال کیفیت بالا و قیمت به صرفه هستند توصیه می کند .

چسب آهار دوام قابلیت حل شدن در نشاسته پخت شده را دارا بوده و همچنین می توان دو برابر آهار وینل استاتی به آن نشاسته اضافه کرد . از دیگر مزیت های چسب آهار دوام سازان می توان به چسبندگی بالا و سرعت خشک شدن این چسب اشاره کرد .

شما میتوانید ؛ با شرکت تماس گرفته و از نحوه خرید چسب آهار دوام سازان و همچنین جزئیات بیشتر مطلع شوید .

چسب آهار دوام را فقط با لیبل شرکت دوام خریداری نمائید .

از دیگر محصولات دوام سازان انواع چسب وکیوم ، چسب سلفون ، چسب های ژلاتینی و… می باشد که میتوانید در وب سایت مشاهده و خریداری کنید .